در حالی که به نظر می رسد گوگل به روز رسانی الگوریتم همراه دوستی اسیر سهم شیر است پمپاژ pageview پست ها جستجوگرها، راهرو صفحه به روز رسانی عناوین جستجوگرها جیغ نسبتا کمی دیده می شود. بنابراین، من فکر کردم من می دهد الگوریتم فقیر، نادیده گرفته شده خود را با توجه.

ماه گذشته، گوگل اعلام کرد که آن را آزاد "تنظیم رتبه بندی" با صفحات راهرو، این به روز رسانی «تاثیر گسترده» توانست با اشاره به در سایت استفاده از راهرو مبارزات معامله.

من چند rumblings اینجا و آنجا شنیده ام و من قطعا "دروازه صفحه" هشدارها در گوگل ابزار وب مستر در گذشته دیده می شود اما شواهدی که این به روز رسانی شده را دیده اند، آزاد, بویژه هیچ شواهد "تاثیر گسترده" تا هنوز هم ممکن است زمان برای جلوگیری از این اگر شما در معرض خطر است. بعضی از مراحل شما می توانید در اینجا:
1. جلوگیری از صفحات خالی

خراب کردن صفحات خالی است.

صفحات جدید فشار زندگی نمی کنیم تا پس از محتوا منحصر به فرد آنها را در دسترس است.
2. جلوگیری از سخت برای پیدا کردن صفحات

صفحاتی که به ناوبری سایت شما شدیدا یکپارچه هستند اما به درایو ترافیک به سایت شما طراحی شده اند ممکن است به طور فزاینده ای مشکل ساز. در نظر بگیرید تمیز کردن ناوبری سایت شما که بازدید کنندگان انسان راه خود را می توانید اطراف سایت خود را پیدا کنید و صفحاتی که دشوار یا ناممکن برای انسانی برای پیدا کردن که متمرکز بر رانندگی ترافیک جستجو ندارید.
3. نخست پمپ

برای صفحات است که بستگی به مشتری یا کارکنان تولید محتوا بررسی در نظرها قابل فهم به بررسی وبلاگ و گالری اهمیت فعالیت های زود هنگام و با نظم تولید استرس.

در نظر نگه داشتن در استقرار چنین صفحات تا زمانی که شما از قبل بذردار یا کافی محتوای منحصر به فرد مشروع برای توجیه آنها را به دست آورد.
4. جلوگیری از محتوای تکراری

نگاهی دیگر مطالب ایستا خود را بازاریابی کنند. مطالب تکراری، به طور کلی در حال حاضر چیزی که می تواند باعث مشکلات در گوگل است. هر چند مجازات ممکن است افزایش صفحات تکراری و duplicative هستند که برای این آخرین بروز رسانی، با این حال، به نظر میرسد--به عنوان مثال، صفحات متعدد با محتوای قابل ملاحظه ای مشابه در همان شهر هدف قرار دادن کلمات کلیدی مختلف متمرکز است.

برای صفحات محلی متمرکز، دو برابر کردن بر روی واحد، موثر صفحات محلی برای هر مکان اعمال نفوذ بهترین خود را حرفه ای نوشته شده است بررسی محتوا نیز به عنوان محل خاص مشتری بازاریابی و توصیفات، کاربر checkins و رسانه را در نظر.

اگر شما هر صفحه را در سایت خود برای نمایش محتوای همان تنظیم مانند مشتری یا کارکنان تولید محتوا مانند بررسی و نظرها چک قابل فهم یا وبلاگ پیکربندی مجدد سایت خود را به طوری که به نظر می رسد هر قطعه داده شده از مطالب فقط در یک صفحه.

علاوه بر این، اگر شما با استفاده از مطالب تکراری به درایو متمرکز هدف جداگانه است که جستجو است به عنوان مثال، تکنسین صفحات شرح کار انجام شده بررسی دریافت) توسط کارکنان خاص همه اما یک نسخه از آن صفحات تکراری بدون شاخص را یا dupes به یک نسخه canonicalize.
5. سایت های متعدد در صورت امکان برای جلوگیری از

اگر شما بیش از یک سایت جداگانه به جستجوگرها شما:

shotland-doorway-800



چرا شما نیاز به هر دامنه جداگانه v. داشتن همه مطالب را در یک سایت مطمئن شوید که شما را توجیه می تواند. به طرز چشمگیری متفاوت خدمات سلیم در دامنه های مختلف ممکن است، اما وکیل داشتن دامنه های مختلف برای هر منطقه از قانون آنها تمرین برای هر شهرستان خدمات آنها احتمالا کشش است. و اگر همه دامنه شما استفاده از همان شماره تلفن و یا لینک به همان فرم آن احتمالا در معرض خطر است.
آنجا که شما می توانید در سایت تک که شما جلوگیری از محتوای تکراری در سراسر سایت های مطمئن است.