امروز 21 آوریل است روز گوگل رسما راه اندازی آن الگوریتم رتبه همراه دوستانه.

برای سایت های که دوستانه موبایل, این به این معنی افت به احتمال زیاد در ترافیک از مخاطبان تلفن همراه حرکت رو به جلو. برای سایت های که دوستانه موبایل, این بدان معنی است زمان تا بازی است.

در این پست من رئوس مطالب شما سه راه صاحبان سایت و بازاریابان می توانید همچنان به رقابت در چشم انداز موبایل و بهره مند از این فرصت عظیم موبایل طولانی پس از آنها به تازگی تبدیل شده ایم "موبایل زیست."
1. تلفن همراه برای دیدن چگونه شما پشته پیگیری از کلمات کلیدی

[CLICK TO ENLARGE]

شصت و دو (62) درصد جستجو های آلی مختلف بر روی دسکتاپ و موبایل نشان می دهد. اگر شما مطمئن نیستید که چگونه / اگر رتبه بندی خود را برای کلمات کلیدی اولویت بالا بین کامپیوتر و موبایل, متفاوت در حال حاضر زمان برای بررسی.

شما می توانید شروع به تحقیقات خود را با استفاده از ابزار وب مستر گوگل. حرکت به ترافیک جستجو > جستجو نمایش داده شد از طریق پیمایش سمت چپ.

از آنجا شما می توانید تنظیم فیلتر برای نشان دادن فقط "موبایل" سوالات جستجو یا فقط "وب" نمایش داده شد جستجو کنید. نگاهی توجه داشته باشید که کلمات کلیدی ترافیک رانندگی هستند و جایی که آنها رتبه بندی ها در تلفن همراه در مقابل دسکتاپ.

در برخی موارد کمتر نتایج جستجو برای تلفن همراه جستجو از روی صفحه نمایش وجود دارد و ما نیز باید به عامل در نتایج از جستجوی جهانی مانند تصاویر و فیلم ها. بنابراین، رتبه واقعی خود را در جهانی برای ترافیک تلفن همراه چیست؟ دانستن این اطلاعات بالا بردن تلاش های جستجوی تلفن همراه خود را کمک خواهد کرد.

که رقابت خود را در تلفن همراه لزوما رقابت خود را بر روی میز کار ممکن است در ذهن، بیش از حد، نگه دارید. برخی از زمان در تحقیقات خود را به رقبای خود را برتر موبایل شناسایی و کشف نقاط ضعف و نقاط قوت خود را کنار گذاشته.
2. درک زمینه موبایل: جستجوی محلی، محتوای + بیشتر

تردیدی نیست که دست در دست به همراه و محلی وجود دارد. با توجه به راهکار تلفن همراه گوگل به 94 درصد از کاربران گوشی های هوشمند اطلاعات محل جستجو کنید. علاوه بر این، مردم به طور فزاینده استفاده از دستگاه های خود را در فروشگاه برای انجام تحقیقات مورد محصول آنها با توجه به.

در سخنرانی خود برای سال 2015 SMX غرب، دکتر پیت Meyers صحبت دگرگونی محلی SERPs (با شروع در 16 اسلاید) آنچه که او خواستار "میان وعده بسته" نتایج که به طور خاص برای کاربر تلفن همراه طراحی شده بودند.

اما چهار چوب مهم است و نه تمام جستجوهای موبایل محلی هستند. بر اساس یک مطالعه توسط گوگل، 77 درصد از جستجوها موبایل در خانه رخ می دهد یا کار پس دوباره درک مربوطه ماندن مهم است چگونه متفاوت است کلمات کلیدی توسط دستگاه چگونه پیام خواهد شد، به نوبه خود متفاوت است).

از راهکار موبایل گوگل زمینه تاکید:

هنگامی که شرکت در فرصت ارائه تلفن همراه صحبت می کند، اغلب آنها هستند با اشاره به ارائه چهار چوب فرصت. درک بهتر از چهار چوب، شرایط خاصی که در آن مشتریان خود شما، زمان و مکان و حتی نزدیکی به دنبال اجازه می دهد تا پیام های بازاریابی خود را بیشتر هدف قرار داده، معنی دار و موفق باشید. دو نفر هر دو جستجو برای دقیقا همان چیزی را در نظر بگیرید: پیتزا. یک دستگاه تلفن همراه جستجو در حالی که حدود و در مرکز شهر در 7:30 بعد از ظهر است. دوم در لپ تاپ در خانه در 11:14 am است. اول احتمال نزدیکی شام خوردن در به دنبال تجربه پیتزا. دوم به احتمال زیاد به دنبال گزینه تحویل در خانه است. هر یک از این مشتریان گرسنه نیاز پیام مناسب را به طور موثر به آنها خدمت می کنند.

برای اطلاعات بیشتر بر روی آنچه که می خواهید کاربران تلفن همراه از محتوای خود، اتمام پست قبلی نوشتم برای زمین های بازاریابی.
3. تجربه همراه را برای تبدیل بهینه سازی

mobile internet ad spending worldwide, 2013-2019